با شرکت درب اتوماتیک باران دُر بیشتر آشنا شوید :

 

درباره ما

شرکت باران دُر (برند شرکت ایده تجهیز تک سازه) فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ با همکاری در بخش فروش نمایندگی هالوکس آلمان شروع و بعد از شناخت و تحلیل بازار درب اتوماتیک ، بررسی مشکلات و معضلات موجود در این صنف، بازدید و برقراری ارتباط با  شرکت های مشابه ، تولیدکننده های داخلی ، بررسی قطعات وارداتی چینی، ایتالیایی ، ترک و … ، و کسب تجارب چندین ساله در این زمینه سر انجام اقدام به راه اندازی شرکت ارائه خدمات فنی درب اتوماتیک باران دُر نمودند.

در سال ۱۳۹۶  اولین دفتر رسمی درب اتوماتیک در استان البرز را راه اندازی ، که در ابتدا خدماتی که به مشتریان خود ارائه می‌داد مشمول مواردی چون ، ارائه مشاوره تخصصی در زمینه انواع درب اتوماتیک ، اجرا و نصب درب اتوماتیک ، ارائه خدمات پس از فروش ، گارانتی و پشتیبانی از پروژه های اجرا شده در استان البرز بود.

بعد از یک موفقیت ایده آل در ارائه خدمات خود و جذب مشتریان واقعی کسب و کار خود را به تهران ، البرز ، قزوین ، زنجان استان های همجوار و هم اکنون به صورت سراسری در کل کشور گسترش داده ایم .

هم اکنون با افتخار یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات در زمینه درب اتوماتیک شیشه ای به مشتریان عزیز هستیم.

 

شرکت فنی مهندسی باران دُر

ارائه دهنده انواع درهای اتوماتیک ، کرکره برقی ، درب پارکینگ ، سیستم ریلی ، بالکن شیشه ای ، سایبان برقی ، جک پارکینگی ، سقف متحرک ، شیشه سکوریت ،  جک و کلیه لوازم و تجهیزات مربوط به درب های اتوماتیک در سراسر ایران 

نیاز گسترده و روزافزون جامعه در زمینه ی فناوری و ساخت و ضرورت هوشمند سازی آن در جهت ایجاد امنیت در عصر حاضر بحثی بسیار مهم  در صنعت ساختمان به شمار می رود.
از همین رو کمپانی فنی مهندسی باران دُر با بیش از یک دهه سابقه پایدار و درخشان در زمینه ی فروش ، نصب و راه اندازی انواع درب اتوماتیک و لوازم و تجهیزات آن با بهترین برند های ایتالیایی ، ترک و آلمانی به صورت کاملا گسترده و حرفه ای در سراسر ایران از جمله : تهران، البرز (کرج)، قزوین، مازندران، زاهدان ، خوزستان ، کردستان ، ایلام و … در حال فعالیت می باشد.
گروه فنی مهندسی باران دُر با برخورداری از بهترین تکنسین ها ، متخصصین و کارشناسان مجرب فنی  خود توانایی پشتیبانی و ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان محترم  درب های اتوماتیک را دارا می باشد.
درب اتوماتیک باران در

باران در : ارائه دهنده کلیه خدمات درب اتوماتیک در ایران


ما اینجا هستیم:

 البرز | کرج | ۴۵ متری گلشهر | بلوار پونه شرقی| پلاک ۷۵ ، طبقه چهارم، واحد ۷

 Am Fuchsbau 13, 15345 Petershagen/Eggersdorf, Germany

۰۲۱-۳۴۵۰۰۰۸۹ 

۰۹۱۲-۴۶۰۱۱۶۹

 info@barandoor.com

درب اتوماتیک کرو باران در

درب اتوماتیک باران در

گواهینامه ها :

گواهی نامه های باران در

گواهی نامه های باران در

 

شرکت درب اتوماتیک باران دُر کجاست

شرکت درب اتوماتیک باران دُر

دفتر مرکزی شرکت درب اتوماتیک باران دُر در استان البرز مستقر میباشد

باران دُر چه خدماتی به بازار ارائه می دهد؟

در اتوماتیک منحنی

از جمله خدماتی که باران دُر به مشتریان خود ارائه می دهد فروش و نصب انواع درب اتوماتیک ، تامین قطعات درب های اتوماتیک ، تعمیر درب های اتوماتیک و خدمات پس از فروش درهای اتوماتیک می باشد