آشنایی با انواع درب‌ برقی

تعریف درب‌ برقی

درب برقی مشمول گستره بسیار وسیعی است و همانگونه که از اسم آن مشخص است به تمامی درهایی که برای باز و بسته شدن از نیروی برق استفاده می کنند اطلاق می شود .

این گستره از درب های پارکینگی ، درب های مثلثی ،درب اسلایدینگ درب های فولدینگ و کرکره های برقی تا پیچیده ترین درهای اتوماتیک را پوشش می دهد.

 

 فهرست مطالب مقاله جامع درب‌ برقی | باران دُر

  • آشنایی با انواع درب‌های برقی
  • درب‌های برقی تجاری
  • درهای کشویی شیشه‌ای برقی
  • تبدیل به درب‌ برقی
  • نگهداری درب‌ برقی
  • درب‌های کرکره‌ای برقی
  • کنترل دستی از طریق کنترل دیواری و کنترل از راه دور
  • یکپارچه‌سازی با خانه هوشمند و اپلیکیشن
  • کنترل زمانی

با کلیک روی هر کدام از دکمه های فوق در پلتفورم موبایل به صورت مستقیم به کارشناسان باران در وصل خواهید شد و در اسرع وقت استعلام قیمت درب اتوماتیک خود را از ما دریافت خواهید کرد.

در صورتی که با کامپیوتر این مقاله را مطالعه می فرمایید برای ارتباط با کارشناسان باران در میتوانید با شماره های زیر ارتباط برقرار نمایید.

 ۳۴۵۰۰۰۸۹–۰۲۶

 ۰۲۶-۹۱۰۰۳۲۳۵

 ۴۶۰۱۱۶۹–۰۹۱۲

 info@barandoor.com

  آشنایی با انواع درب‌های برقی

 درب‌های خودکار برقی یا به صورت کشویی یا لولایی به سمت بیرون باز می‌شوند. درب‌ برقی در ابتدا بسته است و به وسیله دستگاه‌هایی مانند حسگر حرکت یا صفحه/ دکمه فشاری باز می‌شوند.

درب برقی

انواع درب برقی باران دُر

  • درب‌های برقی تجاری

درب‌های برقی برای بیشتر محیط‌های تجاری مناسب هستند چون استفاده از آن‌ها آسان‌تر بوده و زیباتر هستند. همچنین استفاده از آن‌ها برای مشتریان و کارمندان معلول راحت‌تر است.

 معمولاَ نصب سیستم ورودی خودکار برقی یک روز زمان می‌برد که به  اندازه پروژه بستگی دارد. اما  اگر در پروژه‌ای نصب درب بیشتر از یک روز زمان نیاز داشته باشد با استفاده از درب‌های واکنشی می‌توان امنیت وسائل داخل ساختمان را تأمین کرد.

  • درهای کشویی شیشه‌ای برقی

درب‌های کشویی شیشه‌ای برقی گزینه مناسبی در ایجاد تأثیر اولیه خوب در محیط‌های خرید، تجاری، یا صنعتی هستند. درب‌های واکنشی درب‌های روان، شکیل و شیک با ظاهری زیبا و کاملا کاربردی هستند.

همه درب‌های اتوماتیک به صورت سیستم‌های تکی یا دو تکه موجود هستند که  به اندازه ورودی شما بستگی دارد. این درب‌ها با شیشه عایق، ویژگی‌های ایمنی اضافی، و کنترل‌های دسترسی موجود هستند.

  •  تبدیل به درب‌ برقی

با وجود این که در بیشتر پروژه‌ها جدیدترین سیستم‌ درب اتوماتیک نصب می‌شود اما امکان تبدیل درب‌های موجود به درب‌ برقی نیز وجود دارد. در صورت نیاز می‌توان از حسگر یا دکمه  و عملگر برقی برای باز کردن خودکار درب استفاده کرد.

با توجه به این که این درب‌ها برای قرار گرفتن در قاب آلومینیومی طراحی شده‌اند تبدیل درب‌های فعلی به درب‌های برقی کار دشوارتری است. ما درب‌های قدیمی را به شکل مقرون به صرفه به درب‌های برقی تبدیل می‌کنیم و در بیشتر موارد درب‌های لولایی غیر برقی موجود قابل تبدیل به درب برقی کشویی هستند.

 

نگهداری درب‌ برقی

 نگهداری درب‌های برقی اتوماتیک اصلا کار دشواری نیست. اکثر درب‌های توسط تولیدکنندگان حرفه ای تولید شده‌اند که به کیفیت و ایمنی محصولات ( مانند باران دُر ) شهرت دارند. چند بخش متحرک در عملگر این‌ درب‌های لولایی یا کشویی برقی وجود دارد که کاملا قابل اعتماد هستند.

 

درب‌های کرکره‌ای برقی

با استفاده از درب‌های کرکره‌ای برقی امنیت و راحتی در خانه افزایش پیدا می‌کند. این درب‌ها با توجه به گستره وسیع انواع کنترل‌ها و موتورها، تقریبا برای هر موقعیتی قابل نصب هستند.

 

گزینه‌های کنترلی برای درب‌های کرکره‌ای برقی

 برای کنترل درب‌های کرکره‌ای می‌توان از کنترل‌های دیواری، کنترل از راه دور دستی، کنترل دستی، موبایل یا کنترل مرکزی خانه استفاده کرد.

  • کنترل دستی از طریق کنترل دیواری و کنترل از راه دور

رایج‌ترین روش کنترل درب‌های کنترلی استفاده از کنترل دستی از طریق کنترل دیواری و کنترل از راه دور دستی برای بالا و پایین آوردن کرکره است.

  • یکپارچه‌سازی با خانه هوشمند و اپلیکیشن

 درب‌های کرکره‌ای به راحتی و به سرعت به سیستم خانه هوشمند اضافه می‌شوند. به این ترتیب می‌توان از طریق موبایل یا تبلت این درب‌ها را کنترل کرد. کرکره‌ها را می‌توان با استفاده از کنترل مرکزی خانه یا سیستم خانه هوشمند بر اساس کنترل‌های زمانی بالا و پایین آورد. تنظیمات کنترل زمانی به صورت روزانه قابل انجام هستند تا مجبور نباشید اول صبح بیدار شوید.

  • کنترل زمانی

سیستم‌های کرکره‌ای به شما امکان اضافه کردن تایمر نیز می‌دهند. با استفاده از این قابلیت زمان بالا رفتن یا پایین آمدن کرکره قابل تنظیم است. به این ترتیب حتی زمانی که منزل نیستید این کرکره‌ها بالا و پایین می‌روند انگار شما در خانه هستید. این تنظیمات با تغییر نیازمندی‌ها و روتین‌ها به سادگی قابل تغییر هستند.

به این موضوع امتیاز دهید